Avatar billede ginola Juniormester
13. oktober 2007 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering af drivers

Nå men findes der et prog der både kan scanne din pc efter opdateringer af drivers og samtidig finde den helt rigtige du evt. mangler. Synes nemlig tit jeg står og tænker "ej..er det mon den?" og så tør jeg ikke ;-)
Avatar billede hcma Novice
13. oktober 2007 - 14:49 #1
hej ginola  (fodbold ?)
du er desærre kommet til at oprette dit spørgsmål i en kategori som er forbeholdt generelle ting vedr. eksperten.dk  (har ikke noget med drivere at gøre)
du har nok størst chance for at få kvalificerede råd, hvis du opretter et nyt spørgsmål i en anden kategori ;o)

læg selv et svar og accepter det efterfølgende
Avatar billede ginola Juniormester
13. oktober 2007 - 16:21 #2
Ups...will do...Forza Spurs ;-)