Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
13. oktober 2007 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Ferie-galleriet.dk

Hej,

Mig og min ven har for ikke så lang tid siden fået vores nye side op, http://ferie-galleriet.dk (og http://feriegalleriet.dk).

Vi mangler stadigvæk noget markedesføring af siden, da der ikke er særligt mange brugere på siden, men det skal nok komme :)

Grunddesignet er lavet af min vens ven, og jeg fik en jpg fil med det, så har selv slicet det og lavet html'en og css fra bunden.

99.9% af systemet er kodet fra bunden i PHP, og bruger MySQL som database.

Hvad synes i om det? Hvad kan gøres bedre? Ideer til markedesføring?

Skriv det her.
Avatar billede trav4u2 Novice
13. oktober 2007 - 14:21 #1
Det ser godt ud. Pænt farvevalg, god struktur og fint brugervenligt

Jeg ville dog nok ændre logoet en smule i farven; så det bliver tydeligere.

Og så går jeg ud fra at midterstykket skal flugte med de 2 ydre kolonner, som det er nu ligger det neden under den venstre kolonne (IE6 - Win98).

Der er også andre småfejl som ” %uFFFD Du kan frit uploade 100 billeder til dit galleri”, men det bliver vel rettet :-)

2 forslag:

Med det domænenavn burde I nok have et direkte menupunkt til billeder / videoer
En søgefunktion for de ”dovne” :-)

Held & lykke
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. november 2007 - 18:15 #2
Din tekst i midten vises på min computer først efter din menu. Dvs. man blot får en tom side i midten når man klikke på et link. Det er en kæmpe fejl, så se du at få rettet den hurtigst muligt :)

Udover det har jeg følgende forslag til ændringer:
1.Dit menupunkt "Hvem er vi" kommer for langt nede på listen i menuen.
2.Dit logo er for utydeligt.

Ellers synes jeg det er et pænt og overskueligt site. Farvevalget er rigtig godt - man får jo næsten helt lyst til at tage på ferie med alle disse lette farver :)
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
14. november 2008 - 20:53 #3
Lukker :)
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
14. november 2008 - 20:54 #4
Svar lol