Avatar billede lydhoer Novice
13. oktober 2007 - 10:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver lyd fra IE

Hej. Jeg bruger min pc til afspilning af musik, mens jeg arbejder og surfer. Jeg bruger et lydtema "No sounds" for at slippe for irriterende beeps, men nogle har opfundet disse 'grænseoverskridende' internet reklamer, som er ved at tage livet af mig.
Kan man slippe for lyden fra disse med en internetindstilling/niveau eller andet, men stadig høre sin foretrukne musik fra et andet program?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2007 - 10:47 #1
Prøv følgende:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Fjern flueben i "Afspil lyd på websider"
Avatar billede lydhoer Novice
13. oktober 2007 - 13:22 #2
Tak, jeg tror faktisk det reddede mig for et hjerteanfald.

Så vidt jeg forstår skal jeg give dig point, hvordan det så ellers foregår.
Avatar billede lydhoer Novice
13. oktober 2007 - 17:29 #3
Nå, på http://lederpladsen.weblog.dk/ skal man så alligevel have pacemaker for at overleve deres codan reklame. Virus, spam og dette.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2007 - 08:55 #4
Velbekomme.
Du gıver poınt ved at markere mıt navn ı boksen nederst tıl venstre, og derefter klıkke paa Accepter (nu, hvor jeg har lagt et Svar)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2007 - 08:56 #5
ı
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2007 - 08:57 #6
Vi proever lige igen.  :-)

Du giver point ved at markere mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke paa Accepter.
Avatar billede lydhoer Novice
15. oktober 2007 - 10:12 #7
Det er så hermed sket. Ellers så giv et pip.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2007 - 09:20 #8
Det er bare ok, tak for point.  :-)