Avatar billede albatros Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:24 Der er 1 kommentar

Arbejde lokalt

Hejsa

Hvordan får jeg Homesite+ til at gå uden om localhost. Hver gang jeg prøver at se min hjemmeside kommer den op og siger den ikke kan finde localhost og det er jo selffølgelig fordi jeg ikke har installeret IIS men det er med vilje. Jeg vil bare have den til at køre fra f.eks. C:\hjemmeside\index.html

Hvordan faen får jeg den til det?
Avatar billede olebole Juniormester
15. oktober 2007 - 18:44 #1
<ole>

Hvorfor ikke bare lade sitet køre i det miljø, det skal leve i, når det skal bruges til noget? Den eneste fare ved det er, at du finder mange fejl, før du uploader - i stedet for efter  ;o)

/mvh
</bole>