Avatar billede vvha Praktikant
10. oktober 2007 - 14:04 Der er 16 kommentarer

Indsætte tæller på hjemmeside

Jeg har en hjemmeside, der er lavet i FrontPage. Jeg vil gerne indsætte en tæller, så jeg kan se, hvor mange besøgende, der har været. Det skal være en tæller kun jeg kan se.
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2007 - 14:18 #1
så benyt din udbyders webstatistik  :o)
Avatar billede vvha Praktikant
10. oktober 2007 - 14:56 #2
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2007 - 16:04 #3
går ud fra at du har et webhotel hos en udbyder. log ind der og se efter Statistik
Avatar billede vvha Praktikant
18. oktober 2007 - 15:23 #4
Jeg har tjekket mit webhotel, de har ikke sådan noget liggende og siger, at jeg skal lægge det ind via mit program!
Avatar billede hcma Novice
24. oktober 2007 - 14:36 #5
hvis du har et webhotel incl. FrontPage Server Extensions  (serverudvidelser)
:
Indsæt -> Object/Komponent -> besøgstæller
Avatar billede vvha Praktikant
24. oktober 2007 - 15:41 #6
Jeg har fundet ud af, hvor jeg skal finde besøgstælleren. Når jeg har sat den ind, er den negativ ligesom et billede, der ikke er uploadet (jeg har uploadet siden). Hvordan uploader jeg selve tallene - eller??
Avatar billede vvha Praktikant
24. oktober 2007 - 15:43 #7
jeg glemte lige at skrive at tælleren kan ses af alle - jeg ved ikke, hvordan man gør den tilgængelig kun for mig?
Avatar billede hcma Novice
24. oktober 2007 - 18:10 #8
lost :o(
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
24. oktober 2007 - 18:12 #9
du kan bruge www.chart.dk. Der får du en kode du simpelt skal sætte ind i dit dokument.. Jeg er ikke sikker om du kan fjerne den helt fra din side, muligvis med noget css..
Avatar billede vvha Praktikant
24. oktober 2007 - 18:45 #10
Hvis man bruger Chart kommer der så ikke popup på ens hjemmeside?
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:04 #11
Nej det mener jeg ikke. Jeg har brugt det før hvor der ikke kommer det, så det skulle da være noget nyt de har indført..
Avatar billede vvha Praktikant
30. oktober 2007 - 22:13 #12
Jeg har lige fået at vide, at grunden til at min besøgstæller ikke virker er, at der skal være "extensions på min webserver"
Hvordan finder jeg ud af det?
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
30. oktober 2007 - 23:03 #13
Det ved jeg ikke, men med chart skal du ikke bruge det mener jeg. Med mindre det var med chart du har fundet ud af du skal bruge "extensions på min webserver"?
Avatar billede vvha Praktikant
31. oktober 2007 - 09:13 #14
Det er den besøgstæller, der er på FrontPage. Jeg vil ikke lægge Chart ind, da jeg ikke vil have popup på min hjemmeside.
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
31. oktober 2007 - 11:33 #15
Jeg er altså rimelig sikker på at der ikke kommer popup med chart.
Avatar billede hcma Novice
31. oktober 2007 - 11:51 #16
ang. FP Server Extensions:  se min kommentar 24/10-2007 14:36:46

for at få FP Server Extensions skal du kontakte din webudbyder og høre om han i det hele taget tilbyder det.  (og det er IKKE en skjult tæller)