Avatar billede joaqin Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Javascript til billedskift i Dreamviewer

Hej alle eksperter
Jeg har i et pcblad set et Javascript der kan vise ex antal jpg billeder der langsomt fader ud for så at vise et andet billede
Mit blad har jeg smidt væk

så derfor denne henvendelse..
Hvis det er muligt vil jeg have at en ekspert tager min source
på min hjemmeside og kopierer scriptet ind med feks. 5 billedskift

Da billederne har forskelligt format ved jeg ikke om jeg skal fjerne den røde table der pt ligger på forsiden eller hvad??

rightframe velkommen.html
www.gallerifantasi.dk
mvh
Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:19 #1
Lukker
Avatar billede joaqin Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:19 #2
Luk