Avatar billede xexon Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:49 Der er 1 løsning

Droppede events i VS2003 ASP.NET

Hejsa,
Håber der er nogen der kender dette problem, som jeg har haft i et par forskellige solutions efterhånden.
Jeg har flere forskellige ASP:Buttons og ASP:ImageButtons, der har events hooked up inde fra events tabben i properties. Det spiller sådan set fint, lige indtil nogle af dem af uforklarlige årsager forsvinder uden videre. Det virker ikke som om der er nogen konsekvens i hvornår det sker, udover at det altid sker i filer som jeg har åbne.
Dvs. jeg kan hooke et event op og det virker i måske en hel uge, og pludseligt mens jeg sidder og arbejder på noget helt andet, virker min knap ikke længere, og eventet er ikke længere hooked på knappen.
Det skal siges at jeg først troede det var et problem med hvornår der blev gemt/buildet, men det viser det sig ikke at være da jeg altid sørger for at gemme alle vinduer og builde før tests.

Er der nogen der har nogle ideér, da jeg er lidt nervøs for at kunne komme til at publisere noget med en knap hvor eventet pludseligt ikke er hooked up.

-Michael
Avatar billede xexon Nybegynder
19. oktober 2007 - 15:33 #1
Løsning på problemet er at bruge OnClick på sine controls istedet for bruge de property events man kan tilføje, så forsvinder de ikke mere