Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
07. oktober 2007 - 18:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Warning: Cannot debug script code.

Hver gang jeg kører en applikation med F5 i Visual Studio 2005, får jeg en række af den samme besked:

Warning: Cannot debug script code. Script debugging is disabled for the application you are debugging. Please uncheck the 'Disable script debugging' option on the Internet Options dialog box (Advanced page) for Internet Explorer and restart the process.

Den gør sådan set ikke noget, men en irriterer mig og jeg kan ikke finde det sted, hvor jeg skal unchecke - er der nogen, der kan forklare dette?
Avatar billede nielle Nybegynder
07. oktober 2007 - 18:50 #1
I din Internet Explore:

Find "Internet Instillinger" - der kommer en dialog frem
Vælg fanen Avanceret
Find checkboksen "Deaktiver script-fejlfinding"
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
07. oktober 2007 - 19:04 #2
Men næste gang jeg kører med F5, så er fluebenet sat igen og beskeden vises atter?
Avatar billede nielle Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:18 #3
Du skal også lige genstarte browseren. Jeg ved ikke om det er det...
Avatar billede bergses Nybegynder
07. oktober 2007 - 22:14 #4
Jeg var selv træt af den meddelse, så jeg har bare vænnet mig til at bruge "View in browser" og herfra bare gemme og f5 i browser, så er man fri for debug beskeden!
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
11. oktober 2007 - 19:24 #5
Hvor finder du 'View in Browser'? Hvis det er et Windowsprogram, må man vel så bare finde sig i det?
Avatar billede bergses Nybegynder
11. oktober 2007 - 21:38 #6
Jeg kan se på det hele, at jeg har forvekslet 2 forskellige "fejlmeddelser". Jeg troede du tænkte på:

"Modify the web.config file to enable debugging"
"Debugging should be disabled in the web.config before deploying the website to a production environment"

Bare for en god orden skyld.. Så er "View in Browser" right+click på i din solution explorer, så kan den findes i menu-linjen. Husk at vælge start-side, hvis du laver view in browser på selve applikation-name.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
17. oktober 2007 - 19:06 #7
Lægger du et svar?
Avatar billede nielle Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:19 #8
Hvem?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
18. oktober 2007 - 11:40 #9
Begge synes jeg!
Avatar billede nielle Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:36 #10
Svar :^)