Avatar billede spacemorten Nybegynder
03. oktober 2007 - 23:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Boot problemer på nysamlet pc

Hej

Jeg har samlet mig en PC ud fra nyindkøbte dele, som ikke vil boote. Når jeg trykker på tændknappen er der lys i kabinettet og alle blæsere kører i et sekund hvorefter det hele går ud. Der er ikke noget skærmbillede og der er íngen lyde eller andet der fortæller om fejl. Bundkortet lyser grønt i dioden, så den er ikke kradset af. Jeg har prøvet at frakoble nogle af enhederne, men det har ikke hjulpet. Nogen bud på hvorfor computeren ikke vil boote eller hvad jeg kan forsøge for at fikse det? Jeg vil virkelig værdsætte alt det hjælp jeg kan få!

LC Silent Giant 550W
Asus P5R-e
Intel Core quad 6600
Inno3D 8800GTS 640MB
1xsata harddisk
1xide harddisk
1xsata DVD-RW
4x1 GB Corsair Ram (har forsøgt med en enkelt)
Avatar billede off-line Nybegynder
03. oktober 2007 - 23:42 #1
Har du husket at sætte begge to strømstik i bundkortet?
Avatar billede spacemorten Nybegynder
04. oktober 2007 - 09:50 #2
Jeg havde jeg sgu glemt strømstikket til pcu'en. Tak! Den kører rigtig godt nu.

Du smider bare et svar hvis du vil have pointsne.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. oktober 2007 - 14:51 #3
Tak men 200 point er alt for meget for det. Læg også selv et svar:)