Avatar billede darrich Novice
03. oktober 2007 - 14:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

karma til forkert bruger

En anden bruger har tildelt mig dårlig karma ved en fejl med henvisning til følgende spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/788231 hvor jeg har prøvet at hjælpe dog med begrænset viden på området.
Jeg formoder karma tildeling skyldes at opretter af spørgsmålet har været noget tid om at lukke spørgsmålet, og da jeg ikke er spørgsmålsopretter, er jeg da lidt ked af at få dårlig karma på den konto.
Kan man få fjernet sådan en fejlplaceret karma?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. oktober 2007 - 14:47 #1
Tror at du er gal på den det passer ikke sammen.
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 14:50 #2
Hej darrich,
Kan ikke se, du har nogen karmatildeling med henvisning til det nævnte spm. Kan kun se en karmatildeling, som du har fået før spm. blev stillet..
Avatar billede thesheriff Nybegynder
03. oktober 2007 - 14:55 #3
Den er vist allerede fixet :)

I øvrigt skal du ikke tage karmasystemet alvorligt.

Så vidt jeg har forstået, så indgår det heller ikke i den nye udgave af Eksperten, som kommer en gang i fjerneste - øh nærmeste - fremtid ;)
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 14:58 #4
thesheriff: Ja, det er vist nævnt en "enkelt" gang før, at den nye udgave af E. er på vej (hvorhen mon..?) ;-)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
03. oktober 2007 - 15:02 #5
He he godt spørgsmål :)
Avatar billede darrich Novice
04. oktober 2007 - 08:41 #6
Der var en hurtig admin, som har fixet problemet. Tak for det.

Okay, det bliver spændende at se den nye udgave.