Avatar billede montago Praktikant
03. oktober 2007 - 09:45 Der er 1 løsning

HttpWebRequest vs Threaded Sockets - Benchmark

Er der nogen som har lavet en test på om hjemmelavede sockets er hurtigere/bedre end HttpWebRequest i ASP.NET

Hvis man fx laver en portal hvor hver eneste bruger på siden, kommer til at lave en masse GET's på eksterne sider

endvidere: hvad er mulighederne for at køre SSL over HttpWebRequest ? - og er der her en fordel med alm. sockets ?
Avatar billede montago Praktikant
19. oktober 2007 - 13:12 #1
Jeg læste nogle artikler om at (http)webrequest i asp.net i forvejen er multitrådet, og at man kan tweake webrequest - antal tråde bl.a.

desuden sørger webrequest for en masse ting man ikke selv behøver tænke over.