Avatar billede wicked Juniormester
01. oktober 2007 - 18:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

w810i som fjernbetjening?

Hey eskeperter

Jeg har været ude og investere i en Sony Ericsson W810i. Den skulle kunne bruges som "fjernbetjening" til ens PC ved hjælp af  bluetooth, jeg har blandt andet fundet et program til den så man kan kontrollere winamp fra mobilen. Men hverken det eller de pre installerede programmer som ligger på mobilen virker, den kommer fint i kontakt med PC igennem bluetooth, men reagerer på ingen måde når der trykkes på mobilen. Er der nogen der kender noget til dette ?

//Wicked
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:04 #1
Bluetooth på pc'en skal understøtte HID Profile

Så gå ind under Bluetooth og vælg denne profil (hvis den er der), så burde det virke.
Avatar billede wicked Juniormester
01. oktober 2007 - 19:15 #2
hmm okai, hvor er det lige man kan gøre det ? Eller kontrollere om ens PC har HID ?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:19 #3
Prøv fx Kontrolpanel eller se om PC'en har sit eget program til at styre Bluetooth-indstillinger i Programmer.

Led efter en profil, der hedder HID Profile.

Alternativt RTFM :)
Avatar billede wicked Juniormester
04. november 2007 - 12:00 #4
smid et svar så er der point :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. november 2007 - 12:25 #5
Værsgo