Avatar billede harry-p Nybegynder
27. september 2007 - 23:40 Der er 1 løsning

Objekt orienteret loginsystem

Hej eksperter!
Jeg har valgt at gå i kamp med PHP5, hvor jeg tidligere har leget med PHP4. Jeg kan forstå, at PHP5 er mere objektorienteret end PHP4. Da jeg ikke har lavet OOP før, vil jeg gerne lære det ud fra nogle eksempler, i stedet for den kedelige PHP manual.
Her tænkte jeg på, om det fx er muligt at finde et loginsystem (eller andet), som er objekt orienteret, hvorfra jeg kan få indsigt i programmeringsformen. Det må gerne være scripts, som bruger MySQL databaser.
På forhånd tak.
Avatar billede belloc Nybegynder
27. september 2007 - 23:53 #1
http://evolt.org/PHP-Login-System-with-Admin-Features du kan finde et her i PHP4, det er kanon lækkert og nemt at se logikken nogenlunde i, jeg kæmper dog selv med at lære det mere. Ellers kan jeg ikke hjælpe dig andet end linken :)