Avatar billede skelboe Nybegynder
27. september 2007 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Post Danmark pakke udregning

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave en webshop hvor Post Danmark er leverandøren. Men jeg syntes ikke at jeg igennem PDs hjemmeside kan finde ud af hvordan jeg skal regne fragten på en pakke ud
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 11:44 #1
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Priser_2007_Pakker.pdf

Alle pakker og breve med post danmark, bliver udregnet efter vægt.
Avatar billede ladyhawke Novice
27. september 2007 - 11:50 #2
Det er ikke helt rigtigt
Der skelnes mellem alm. brev, storbrev, maxibrev og pakker, det er altså meget afgørende om "pakken" er af mindre karakter eller ej... Først derefter kan du bruge vægten til at afgøre prisen
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 12:15 #3
Det var også det jeg prøvede at sige.
Ja der er mange forskellige pakker og brev typer, og ud fra det, sammen med vægten kan man definere en pris.
Avatar billede skelboe Nybegynder
27. september 2007 - 12:46 #4
Kunden som jeg skal lave det for har besluttede sig lige for ikke at have online betaling. Så jeg behøver ikke udregningen mere.