Avatar billede tommyjunge Nybegynder
24. september 2007 - 21:30 Der er 9 kommentarer

Hvorledes får jeg slettet et vista program,

Hejsa.

For en tid siden,købte jeg et Vista basis styreprogram,jeg installerede det,men det faldt ikke godt,det er til en PC. på 32 bit,det var et meget dårligt køb,da min PC. faldt til 4 bit på det installerede.
Hvad er der gået galt.?
Hvorledes får jeg slettet skidtet igen.?
Eller hvorledes gør jeg det rigtigt,når jeg gerne vil beholde min Windovs Xp Home.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2007 - 21:58 #1
Har du installeret Vista drivere til dit hardware?
Avatar billede tommyjunge Nybegynder
24. september 2007 - 22:07 #2
Hejsa.

Tak for din hurtige reaktion.

Nej jeg har intet installeret i forbindelse med Vista og vil aller helst have den slette også fordi jeg er fuldt ud tilfreds med XP.

Med Venlig Hilsen

Tommy Junge
tommyjunge@hotmail.com
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2007 - 23:03 #3
De gange jeg har prøvet Vista (beta), har jeg ryddet disken efterfølgende med Killdisk, det kan du få en rigtig god vejledning til her:
http://helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede tommyjunge Nybegynder
25. september 2007 - 05:18 #4
Da jeg kun vil fjerne vista styreprogrammet på bootsiden,skulle det ikke være nødvendigt at slette hele harddisken.

Men tak for tipset.
Jeg kan desværre ikke bruge det.
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. september 2007 - 10:45 #5
Du skal bruge din XP cd og boote på den. når du når så lang at den finder dit nuværende OS (Vista) kan du vælge at formatere hele harddisken og lave en ny og ren XP installation.
Avatar billede tommyjunge Nybegynder
25. september 2007 - 16:22 #6
Hejsa. Tak for svaret.
Men der må være en måde hvor jeg KUN fjerner Vista Basis og ikke andet.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2007 - 21:37 #7
Du kan da blot formatere partitionen under genindstallation eller du kan nulstille partitionen med INSERT.
Spørg hvis du mangler hjælp
Avatar billede tommyjunge Nybegynder
27. september 2007 - 07:14 #8
Hej helgec.

Tak for dit svar.
Du har fået de 60 point.

Men gider du skære det ud i pap for mig.
Hvis du er så venlig,så vil jeg godt have din hjæp med at få hævet den lave bit,installation giver mig,nemlig 4,jeg har forsøgt at få det ændret til 32 bit samt få ændret instillingen for skærmen op til det den skal være,men jeg kan intet gøre.

Jeg har kun en fejl med Windows Vista Basis 32 bit og det er indstillingen af skærm og bit.
Det er en 19 tommer LCD fladskærm Monitor.

Med Venlig Hilsen Tommy Junge
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 17:23 #9
??