Avatar billede finn_nissen Nybegynder
23. september 2007 - 22:45 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Topbanner samt logo.

Hej alle.
Jeg flytter lige mit spørgsmål fra design.

Jeg mangler et pænt topbanner på min hjemmeside samt et passende logo.
Håber der er en som kan hjælpe mig.

Hjemmeside: www.fn-stresscoaching.dk

Logo skal gerne kunne symbolisere hjælp til stress.
Gerne lyse og varme farve.
Logo gerne stilrent og nemt.
Er helt tom for idéer så alle forslag modtages med glæde.

\ Finn
Avatar billede ghost21 Nybegynder
24. september 2007 - 09:03 #1
Hej Finn

Det kan vi sagtens finde ud af, så finder vi en god til løsning til dig.

skriv til mig på: info@web-style.dk
eller ring på:

Men det står også inde på hjemmesiden

www.web-style.dk

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Henrik
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
24. september 2007 - 19:28 #2
Hej Henrik.

Tak for din hurtige respons. Jeg har været inde og kigge lidt. Jeg vil dog godt afvente nogle andre forslag, hvis det er ok med dig.
Jeg vender tilbage, hvis det bliver aktuelt.

\ Finn
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
26. september 2007 - 17:36 #3
Hej ! Er det betalt arbejde ? Og i såfald; Hvad regner du med at skulle af med for arbejdet ?
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
26. september 2007 - 19:16 #4
Hej sebbenbie.

Jamen det være betalt eller ikke. Det anhænger helt af omstændighederne. :-) (nu er det ikke alt man skriver i et offentligt forum).

Hvad der kan blive tale om, aftales mellem designer og jeg.

Har du da et forslag..?

\ Finn
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
26. september 2007 - 19:27 #5
Jeg kan sagtens lave et forslag, men ikke hvis det ikke er betalt. Har mange andre ting, der skal ordnes, og det skal kun være, hvis det er betalt.
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
26. september 2007 - 19:38 #6
Tak for din interesse sebbenbie, men jeg vil nu gerne se et udkast først inden jeg betaler for noget.

\ Finn
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
26. september 2007 - 20:00 #7
Jaja, det er klart. Men som jeg forstår det, så ved du ikke, om du vil give penge for det eller ej. Hvis du siger, at du vil give penge for det bedste, så vil jeg godt komme med et forslag, men hvis du siger, at du ikke ved, om du vil betale eller ej, så har jeg ikke lyst til at bruge tid på det.
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
26. september 2007 - 20:07 #8
Jeg har ikke noget imod at betale hvis forslaget er rigtigt. Måske ikke formuleret tydeligt nok, min fejl.

\ Finn
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. september 2007 - 13:11 #9
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
27. september 2007 - 14:42 #10
Her har du mit bud:
http://peecee.dk/uploads/0907/fn_stresscoaching.jpg

Håber du kan lide det :) .
Avatar billede viggosmor Nybegynder
27. september 2007 - 17:21 #11
Jeg har også lavet lidt...

http://mopsviggo.dk/images/fn2.jpg

Det er lidt hakket på min computer når jeg ser det på min bærbare, men på den stationære står det helt skarpt...
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
27. september 2007 - 20:05 #12
Hej alle tre.

Fantastisk. Hold da op nogle gode forslag.
Bill: Jeg er vild med symbolet, men ikke skriften.Den er for "poppet". Kan det gøres "varmere"..? Lidt ligesom hjertet i symbolet. Sådan ser jeg det ihvertfald.
Sebbenbie: Lidt for abstrakt. Jeg kan ikke rigtig fange idéen med "jetjageren"-"svalen" :-) Skriften er også lidt for stiv.
Viggosmor: Flot. Jeg kan godt lide legen med bobler og måden skriften der er delt. Smart. Svanen er sød, men jeg kan ikke rigtig finde linket til stress. Som sagt kan jeg godt lide Bills idé med hjertet og jeg synes det ligner bølger (blodårer).

Jeg kigger lidt på dem til i morgen aften, som sagt mangler jeg lidt ved dem alle.
Men jeg er meget inspireret af dem.

\ Finn
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
27. september 2007 - 20:06 #13
Viggosmor: Hvad hvis man fjernede .dk i navnet..? Farverne er helt perfekte.

\ Finn
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
27. september 2007 - 22:18 #14
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
27. september 2007 - 22:31 #15
Sebbenbie: nahr, den er ved siden af. Jeg mangler forbindelsen til stress og hjælp til stress. Jeg vil gerne have noget der, når man ser logo og topbanner, får en til at tænke på (tænker bare på skrift), sundhed, hjælp, stress.
Hvis du kigger på Bills forslag til logo, så tænker jeg hjerte, blodårer.
Viggosmor har farverne og banneret på plads, men der mangler jeg logo.

Jeg er vist lidt besværlig :-)

\ Finn
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
28. september 2007 - 07:33 #16
OK. Jeg gider ikke mere.

Men vælg viggosmor's banner, det er helt klart det, der er bedst og mest stilrent.
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. september 2007 - 11:29 #17
Her med en anden skrifttype.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/797858.html

vh. *Bill
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. september 2007 - 15:13 #18
Jeg har her fjernet .dk og sat et andet symbol ind, af en gruppe mennesker der holder hånd i en rundkreds, det er ikke noget direkte anti stress men det er vel en modsætning til det at have stress nemlig livsglæde og sammenhold, ja hvad ved jeg he he....

http://mopsviggo.dk/images/stresscoaching3.gif
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. september 2007 - 15:14 #19
Plus jeg kan se du arbejder med arbejdspladser, og logoet symboliserer vel også en glad gruppe mennesker..
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
28. september 2007 - 17:33 #20
Bill: Jeg er vild med dit logo.
Viggosmor: Jeg er vild med banneret.

Kan vi finde ud af, at kombinere det..? Jeg vil gerne om farverne på navnet byttes om. Altså Bills logo i den orange farve, fn i blå, stress i orange og coaching i blå. Jeg tror det bliver smadder fint.

Vil i kaste mig en privat mail, med oplysninger om evt. pris og hvordan vi kommer videre. finn(at)fn-sc.dk

Håber virkelig vi kan finde ud af det. Det er flot arbejde begge to.

\ Finn
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. september 2007 - 21:40 #21
Jeg ved ikke med Bill, men jeg har ikke noget imod det.

Jeg har lavet banneret uden mit logo på, men kun med skriften og boblerne...

Så ved jeg ikke om du Bill, bare kan sætte dit logo ind, hvis du altså ikke har noget imod det??

http://mopsviggo.dk/images/stresscoaching4.gif

Eller skal du bruge psd. filen?
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
29. september 2007 - 23:04 #22
Viggosmor: Det er bare super, meget flot og lige som jeg ønskede mig.

Håber Bill er med på det.

Vil du smide en mail til mig på adressen lidt oppe, så vi kan finde ud af hvordan vi afregner.

Du er knald dygtig.

\ Finn
Avatar billede viggosmor Nybegynder
30. september 2007 - 14:52 #23
Det var så lidt, har sendt en mail til dig...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
30. september 2007 - 18:17 #24
Jeg har lavet et andet bud...

http://mopsviggo.dk/images/baggrund2.gif

Har også sendt den på mail til dig....
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
30. september 2007 - 18:28 #25
Ja har set den. Har svaret på mail.

Bill: hvor er du..? :-) Vil du nøjes med at lave logoet, med hjertet..? Jeg vil gerne bruge det i banneret Viggosmor har lavet. :-)

\ Finn
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:13 #26
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. oktober 2007 - 13:36 #27
Hmmm, hvis jeg må sige noget, så synes jeg ikke de 2 forskellige designs passer godt sammen....
Det hænger ligesom ikke sammen, og så er skriften på det jeg har lavet helt utydeligt, især det der er skrevet med blåt...
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:04 #28
det har du ret i viggosmor, her er den meget pæner.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/797858_02.html

vh. *Bill
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
01. oktober 2007 - 16:08 #29
Hej.

Velkommen til Bill. :)
Det ser umiddelbart fint ud, jeg prøver lige at sætte det ind i min master.
Vender lige tilabge senere i aften.

\ Finn
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:05 #30
Hej.

Jeg må nok give Viggosmor ret. Nu har jeg kigget lidt på det i master. Det passer ikke rigtig sammen.
Viggosmor: Hvad hvis man helt fjerner logo.? Flytter navn længere ud til venstre og gør skriften lidt større.? Måske bare fn - stress og lader coaching stå hvor det er.?

\ Finn
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:05 #31
Sådan noget som det her?

http://mopsviggo.dk/images/banner9.gif
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:12 #32
Kan ikke se noget på linket, det er tomt :(

\ Finn
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:18 #33
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:19 #34
ellers sender jeg det over din mail også....

Det burde virke.
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:20 #35
virker ikke :(

\ Finn
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:39 #36
Vi har en vinder :)

Viggosmor: send lige et svar , så tager vi resten på mail.

Til alle jer andre. Tak for interessen og inspiration. Det har været til uvurderlig hjælp.

\ Finn
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. oktober 2007 - 07:48 #37
Glad for, du kunne lide det..:-)