Avatar billede per2edb Praktikant
23. september 2007 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge som FrontPage afløser

Jeg har spurgt før men har nu fået nye oplysninger der gør jeg spørger igen.

Hvad skal jeg vælge som FrontPage afløser?
Jeg har Vista Business og Office2007 Pro.

Jeg vil gerne have et program på Dansk.
Det skal helst kunne overføre gamle Frontpage sider automatisk.

Hvad kan Expression og hvad kan Sharepoint Designer i den retning????

Har Adobe et tilsvarende program på Dansk?
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2007 - 13:16 #1
Afløseren ser ud til at hedde: http://www.microsoft.com/expression/
Avatar billede per2edb Praktikant
23. september 2007 - 14:00 #2
Den web side har jeg allerede læst men det blev jeg ikke klogere af.
Det jeg eftersøger er forskellen mellem Expression og SharePoint som syntes at være på Dansk
Expression er så vidt jeg kan se ikke på dansk
Avatar billede per2edb Praktikant
23. september 2007 - 21:32 #3
Er der ingen der kender forskellen mellem Expression og SharePoint.
Gid Microsoft kunne læse dette. Det er en total fiasko for dem.
Min Computerbutik kunne heller ikke svare. De havde opgivet.
Deres svar var at det var en gang ´kommerciel gas ikke en sjæl kunne finde ud af´