Avatar billede jmc Nybegynder
21. september 2007 - 15:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bliver den synlig på GOOGLE?

Hvordan kan det være at www. pool world. dk (please dont index this site google, venligt skriv ikke dette domaine ud!)
Har du nogle ideer til hvorfor dette site ikke kommer op på GOOGLE det har ligget online i nok 1 års tid.
Avatar billede goose Nybegynder
21. september 2007 - 15:17 #1
Det er da optaget på google og indekseret med 61 sider, så hvad er problemet?

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
21. september 2007 - 15:19 #2
Hmm, tror du bliver straffet for dublicated content, indholdet er jo stort set identisk med aquaproof [dot] dk ?!?

/Goose
Avatar billede jmc Nybegynder
21. september 2007 - 16:11 #3
har du noget info på straffet for "dublicated content"!!
Avatar billede goose Nybegynder
21. september 2007 - 16:43 #4
Avatar billede jmc Nybegynder
23. september 2007 - 20:15 #5
Det virker som om der ikke er rigtigt er nogle som kan svare på entydligt hvad det er der sker, det er måske lidt gætteri. Men jer er ude og kikke nærmere på webmaster feedback verden over, ser lige om jeg ikke kan komme med et helt præcist svar ellers er det dine points hvis du kan finde noget bedre.
Avatar billede goose Nybegynder
23. september 2007 - 20:32 #6
Kan du ikke præciserer dit spørgsmål lidt mere, du spørger hvorfor dit site ikke kommer på Google, men det ER jo allerede på Google ?

/Goose
Avatar billede jmc Nybegynder
24. september 2007 - 09:03 #7
Bliver man straffet på den listening man oprindeligt havde (som er identisk med de en eller flere nye domains som peger samme sted)
eller
gør GOOGLE blot dette er den ikke lister andre steder hvor der står det samme?
Avatar billede goose Nybegynder
24. september 2007 - 09:26 #8
Typisk er det således, at hvis jeg har en side som du kopierer indholdet på, så vil jeg ikke blive straffet da jeg jo fik den indekseret først og derved bliver betragtet som "kilden"

Hvis du i dit tilfælde, peger flere domæner på samme indhold, så kan Google godt regne ud hvad du har gang i, og det bryder de sig absolut ikke om.

Hvis jeg var dig, så ville jeg hurtigst mulig få lavet noget unikt indhold på dine kopidomæner eller få lavet en 301 redirect til dit primære domæne.

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2007 - 12:28 #9
Er det snart lukketid her?

/Goose
Avatar billede jmc Nybegynder
23. november 2007 - 15:30 #10
jeps , tak