Avatar billede mightyducks Nybegynder
20. september 2007 - 14:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navn til web

Jeg er helt lost. Står og skal have et domain til min hjemmeside men ved ikke hvad den skal hedde.
Siden skal indeholde mit grafiske arbejde tryk såvel som hjemmesider men også til private ting om om mig.

Er der nogle derude der har en idé?
Avatar billede olebole Juniormester
20. september 2007 - 14:14 #1
Avatar billede olebole Juniormester
20. september 2007 - 14:16 #2
- kan du ikke selv finde på et navn, er det svært at se, hvordan andre skulle kunne. Vi kender intet til, hvad det er, du vil med siden - vi kender intet til dig - vi kender intet til det, du laver  ;o)
Avatar billede mightyducks Nybegynder
20. september 2007 - 14:56 #3
Har fundet et.
Så lukker.
Avatar billede mightyducks Nybegynder
20. september 2007 - 14:57 #4
Så er min hjemmeside snart klar.
Avatar billede olebole Juniormester
20. september 2007 - 15:09 #5
Faktisk kendte jeg engang en amerikaner, der kaldte sin side www.cantfindaname.com - god fornøjelse med siden  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 17:55 #6
får vi den at se?