Avatar billede abhebi Nybegynder
19. september 2007 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Opsætning i windows-vindue i "detaljer" i setedet for "ikoner"

Hej Eksperten
Der er noget der virkelig irriterer mine kollegaer og jeg. Hver gang jeg skal gemme eller finde en fil (ligemeget om det er pdf, excel, word osv.) skal jeg bruge vinduet i "detaljer" og i rækkefølge efter dato med nyeste dato øverst. Dette skal jeg ind og trykke rigtig rigtig mange gange om dagen. Den står altid på "ikoner" eller lignende. Kan man ikke installere den til at det altid står på "detaljer" og i tidsmæssig rækkefølge?
Håber i kan hjælpe mig.
Tak på forhånd.
MVH Helene
Avatar billede abhebi Nybegynder
19. september 2007 - 14:34 #1
Hej Eksperten
Der er noget der virkelig irriterer mine kollegaer og jeg. Hver gang jeg skal gemme eller finde en fil (ligemeget om det er pdf, excel, word osv.) skal jeg bruge vinduet i "detaljer" og i rækkefølge efter dato med nyeste dato øverst. Dette skal jeg ind og trykke rigtig rigtig mange gange om dagen. Den står altid på "ikoner" eller lignende. Kan man ikke installere den til at det altid står på "detaljer" og i tidsmæssig rækkefølge?
Håber i kan hjælpe mig.
Tak på forhånd.
MVH Helene
Avatar billede vejmand Juniormester
19. september 2007 - 14:39 #2
Tilpas som du vil have mappen ved at gøre som du plejer -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Anvend på alle mapper
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 05:24 #3
Kan spørgsmålet lukkes?