Avatar billede finn_nissen Nybegynder
18. september 2007 - 19:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Topbanner samt logo.

Hej alle.
Jeg mangler et pænt topbanner på min hjemmeside samt et passende logo.
Håber der er en som kan hjælpe mig.

Hjemmeside: www.fn-stresscoaching.dk

Logo skal gerne kunne symbolisere hjælp til stress.Er helt tom for idéer så alle forslag modtages med glæde.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. september 2007 - 22:37 #1
Ved ikke om dette kan hjælpe dig (logo design):
http://www.unitspeed.dk/design/index.htm
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
19. september 2007 - 17:23 #2
Jeg har været forbi siden, men mangler mest idéer evt. et forslag til hvordan det kan se ud.
Tak for linket.
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. september 2007 - 18:06 #3
Åhhh på den måde. Jeg tror jeg misforstod den.
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
19. september 2007 - 18:25 #4
:-)Helt fint it-dk. Det var et fint link, men også på den pæne side, rent penge mæssigt. Jeg skam villig til at betale, men vil som sagt gerne have en rå idé før jeg kaster mig ud i evt. betaling. Håber det er ok.
\ Finn
Avatar billede hoeks Nybegynder
02. november 2007 - 01:10 #5
Stresscoaching, hmm. Hvis jeg var dig ville jeg lave et meget "lettere" design. Hvidt, klinisk og måske med noget grønt/rødt indover. Jeg er af den tro, at et let og luftigt design vil passe meget bedre ind i sidens emne. Er man stresset, så vil man gerne se på noget simpelt og rent.

Evt et logo som dette: http://www.avivadirectory.com/photoshop/leaf-logo/ (Scrool ned i bunden for at se det færdige resultat).

...Og misforstå mig nu endelig ikke. Din side er pæn nok, men jeg mener bare ikke den passer til emnet!

Har du problemer eller synes det jeg siger giver mening, så kan du kontakt mig på Rasmus_hoeks@hotmail.com.
Jeg skal dog lige tilføje, at jeg ikke arbejder hverken gratis eller for point.

God held med det