Avatar billede taamas Nybegynder
18. september 2007 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

PS3 og internet

Heej jeg har købt mig en PS3'er og vil gerne ha den på nettet.
Jeg har webspeed hos TDC!

Hvordan får jeg den nemmest og billigst på nettet? For prøvede først bare at tage net-kablet fra min pc'er og smide den i playstationen. Men så skal jeg til at aktivere nettet igen, og når alt kommer til alt funger det alligevel ik!

Det er noget med at man så skal ha 2 IP adresser osv.
Men kan dette problem ik løses på en anden måde? evt. med sådan en roter/switch eller noget? :)

Vh
Taamas
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
18. september 2007 - 15:18 #1
Ja

Når du feks er gået på nettet med din PC'er låser TDC din MAC Adresse på netkortet, der går ca. 1 time så frigør de den igen, så kan du bruge din PS3'er på nettet.

Køb evt en Router, som du sætter til dit Modem, så kan du have flere på nettet på engang...
Avatar billede taamas Nybegynder
18. september 2007 - 15:27 #2
coool.. Men hva så, hvor finder jeg sådan en billigt?
Kan man få en med kun 2 porte kun så det blir billigere hehe ;)
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
18. september 2007 - 15:30 #3
Nej, tror de mindste er med 4 eller 6 porte...

Bare gkøb dig en billig en til en 300 kr, evt med WLAN, så er du jo dækket ind hvis du skulle få en bærbar eller en WII....

Her feks:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=67&Parent=4&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=350&Soegeord=&Direction135=2&Sorted135=&Equal138=&Equal140=&Equal643=&Check134=655&Equal543=&Submit.x=40&Submit.y=10
Avatar billede taamas Nybegynder
18. september 2007 - 15:31 #4
har skam bærbar?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
19. september 2007 - 08:09 #5
Så er den sag jo klaret....