Avatar billede louis4 Nybegynder
16. september 2007 - 13:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ik komme på nettet med bærbar, zepto vha kabel

Jeg kan ik få gang i internettet på min Zepto Znote 6024W.

Jeg har installeret windows xp på den, og det skaber problemer.
Man skal minimum have service pack 2 til xp, for at det fungerer med drivere osv, fx til det trådløse netværkskort. Jeg kan ikke installere driveren til det trådløse kort endnu, så derfor vil jeg gerne kunne gå på nettet vha. et alm netværkskabel. På den måde kan jeg hente opdateringer fx service pack 2 osv.

Troede faktisk bare man satte stikket i, og så var man på nettet, men nej. Hva gør jeg?

Der er internet i kablet, for jeg har prøvet det i min stationære.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
16. september 2007 - 13:30 #1
Hent SP2 på den stationære og brænd den på en skive:

ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/xpsp2/dk/WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe

Opdater derefter din bærbare.

Det er MEGET risikabelt, at tilgå nettet, får SP2 er installeret.
Avatar billede louis4 Nybegynder
18. september 2007 - 23:25 #2
tak for tippet, gjorde nu noget andet. problemet er løst.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. september 2007 - 07:58 #3
Fint, men skriv lige løsningen her, så andre kan få glæde af den.