Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
15. september 2007 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af PHP

Hej alle,

Nogen der har en idé om hvordan jeg får fat i en pre-kompileret 64 bit version af PHP? Det skal spille sammen med IIS på en Windows 2003.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
15. september 2007 - 18:12 #1
Hmm okay - så har jeg fået tip om http://www.fusionxlan.com/PHPx64.php - og den starter ihvertfald IIS op.

Men jeg har fået dette problem:

"The HTTP Filter DLL C:\php-5.2.4 (x64)\php5isapi.dll failed to load.  The data is the error." i event loggen. Det ledte mig til: http://forums.devshed.com/iis-97/win-server-2003-iis-6-0-and-php-5-security-217768.html . Derfor prøvede jeg at få PHP til at køre som CGI modul istedet, men dette giver en spøjs fejl på .php sider, nemlig en 404 på en side jeg _ved_ eksisterer.

Jeg har givet IUSR_maskinnavn læseadgang til php mappen.

Nogen idéer? Det må jo ligne setup af 32 bit php på en IIS :-)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
06. december 2007 - 13:36 #2
Lukker - ingen løsning fundet.