Avatar billede rasbec Nybegynder
15. september 2007 - 16:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Navn" på min computer..

Hej!

Jeg ved ikke om jeg poster dette spørgsmål i den korrekte kategori. Hvis ikke, så lad mig lige vide det!

Jeg har overtaget en bærbar computer, der jo således er brugt. Computeren er sat op til den gamle ejer, således at den "har hans navn", hvilket f.eks. kan ses når jeg scanner computeren og der skabes en log-fil over resultatet.

Spørgsmålet er nu, om jeg kan ændre den opsætning, således at det er mit eget navn, der kommer på computeren...?

Mvh Rasmus
Avatar billede thesheriff Nybegynder
15. september 2007 - 16:43 #1
Avatar billede rasbec Nybegynder
15. september 2007 - 17:38 #2
Det ser jo rigtigt ud.. Men jeg kan ikke finde punktet 'RegisteredOwner' under 'Current version'.. Har du et bud på hvorfor?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
15. september 2007 - 21:27 #3
Det er ikke en undermappe.

Du skal kigge i mappen CurrentVersion efter registreringen RegisteredOwner
Avatar billede rasbec Nybegynder
16. september 2007 - 00:34 #4
Alle tiders! Tak for hjælpen!!