Avatar billede Slettet bruger
15. september 2007 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fra back up og tilbage igen

Har fået et spørgsmål fra min kone som jeg ikke kan svare på !!
Fruen har taget back up af nogle færdige hjemmesider og de ligger nu på en dvd.
Hvordan får hun nu dem tilbage på pc, i Dreamweaver 8, så der kan arbejdes videre med dem.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
15. september 2007 - 11:21 #1
Her er et suverent program til at tage backup af DW

http://mm-exporter.joexx.de/

Angående det som hun har, bare oprette et nyt site, og sætte home directory til den mappe som filerne ligger i.
Hvis der er masser af database forbindelser og sånt, som DW kan tage sig af, ja da er jeg bange for at hun må oprette dem på nyt da der gemmes info om disse andre steder på PC'en end i hjemmeside mappen.

Derfor er mm-exporter god, den tager backup af det hele.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2007 - 11:44 #2
Tak for hjælpen, det prøver vi.