Avatar billede KongKurs Juniormester
15. september 2007 - 04:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler SMS-gateway + lidt info omkring anvendelse

Hejsa,

Jeg står og skal bruge en sms-gateway til modtagelse af betalings-sms'er. Er der nogen af jer som har nogle gode (bilige) forslag, og gerne lidt info om hvordan det foregår/virker.

Tak.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. september 2007 - 09:01 #1
Prøv at tage fat i www.compaya.dk.

Du skal normalt købe et keyword og en adgang så er du klar, så kan du modtage betaling via SMS, det er forskelligt hvad de enkelte udbydere kan tilbyde dig i procent, men hvis man tager udgangpunkt i 60/40, så vil en SMS til 10 kroner give dig 6 kroner og udbyderen 4 kroner, plus at du skal betale for SMSen (den bekræftigelse folk modtager på købet), gateway adgang og keyword.

Det er sikkert også forskelligt hvor længe der går før du modtager betalingen, men regn med 60-90 dage fra folk har sendt deres sms til dig.
Avatar billede KongKurs Juniormester
02. januar 2013 - 13:41 #2
lukker