Avatar billede martin_shearer Nybegynder
14. september 2007 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mister forbindelse ?

Hi

jeg har et webhotel ved servage. hvor jeg på min side, køre en funktion for nogen, der skal have mulighed for at hente noget videoklip ned vi har optaget.

det køre på den måde. at det kommer via et link, de så højre klikker på og vælger gem som. det er også fint. men når den så går i gang med at hente det ned. så stopper den pludslig uden at ha fået det hele med. Det er meget forskellige efter hvornår den stopper. Men den stopper altså uden at få hele filen ned.

ilen fejler intet, henter jeg den via ftp program. så virker det fint. problemet er bare at det meget gerne skulle virke på den anden måde.

Dette er sket en gang før ved servage, men så flyttede vi server ved dem, også virkede det igen i 2 mdr. nu er det så sket igen

nogen der ved hvad det skyldes ? evt. noget som servage kan rette i deres server opsætnig ?
Avatar billede darrich Novice
18. september 2007 - 13:16 #1
Lyder som et belastning problem på serveren.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
18. september 2007 - 16:33 #2
de har løst det.
Avatar billede darrich Novice
19. september 2007 - 10:47 #3
Så det var altså et belastnings problem på serveren, som jeg skrev.
Avatar billede snowball Novice
03. oktober 2007 - 21:10 #4
martin_shearer: Vi kan konstatere at du ret ofte (faktisk i 42% af dine pt. knap 250 oprettede spørgsmål), selv tager pointene retur. I nogle af spørgsmålene er det OK eftersom dit problem ikke er blevet løst, men ofte har du fået hjælp til dit spørgsmå som du så senere bare lukker med en "lukket" kommentar. Dette er ikke i orden, og det ender med at folk ikke vil hjælpe dig fordi de ikke bliver belønnet (dette afspejler sig allerede tydeligt i din karma).

Så genovervej derfor venligst din måde at bruge Eksperten på, så alle parter får mere ud af det, tak :)

Læs evt. http://www.eksperten.dk/regler.phtml (især punkt 2.10) og http://www.expfaq.dk/

Mvh.
Snowball / Admin
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:23 #5
Nej. det var ikke belastnigsproblem. Det var nogle cluster. som lukkede ned for ofte, en opsætningsfejl.

@Snowball
Sorry. skal nok være mere opmærksom.