Avatar billede nils_mikkelsen Nybegynder
13. september 2007 - 22:16 Der er 3 kommentarer

Deling af filer på et usikret netværk

Jeg har søgt på siden efter svar men har ikke kunne finde det. Det er et ret "nemt" spørgsmål tror jeg:

Jeg vil gerne dele mine filer på et trådløst netværk som ikke er krypteret (ingen løftede pegefingre tak), men Vista vil ikke lade mig gøre det, jeg får denne besked:

"default er et offentligt tilgængeligt netværk. deling er deaktiveret for at beskytte personlige oplysninger. Hvis du opfatter dette som et privat netværk, kan du ændre netværkindstillingerne".

Problemet er at jeg ikke ved hvor det er jeg skal gøre det, er helt lost i Vista (har lige fået det i dag).

Håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig:)
Avatar billede nva Praktikant
14. september 2007 - 07:51 #1
Du burde få noget ud af at læse denne http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb727037.aspx
Avatar billede nils_mikkelsen Nybegynder
14. september 2007 - 18:04 #2
super! jeg fandt den info jeg skulle bruge.. mange tak
Avatar billede nva Praktikant
17. september 2007 - 07:51 #3
Lægger et svar så :)