Avatar billede cmp77 Nybegynder
11. september 2007 - 23:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk højde på <BODY>

Hej Eksperter!

Sidder og leger lidt med en gadget til Vista's SideBar, og har derfor været nød til at kaste mig ud i JS-verdnen, som jeg absolut intet kender til....

Med onload på <body> elementet, hentes noget data via et javascript (fra en php side på nettet) og det virker helt efter hensigten. Problemet er at siden på nettet returnere et forskelligt antal rækker fra gang til gang, og da jeg SKAL sætte en højde på body elementet, er det ikke så ligetil for en begynder ;) Hvad gør jeg?

/Claus
Avatar billede cmp77 Nybegynder
11. september 2007 - 23:45 #1
Glemte måske lige at sige... antallet af rækker får jeg fra php siden som ligger online, men hvordan får jeg den værdi overført til mit body element?
Avatar billede w13 Novice
12. september 2007 - 00:11 #2
Du kan ikke bare sætte det til 100%?
Avatar billede cmp77 Nybegynder
12. september 2007 - 00:29 #3
Nope, virker ikke :(
Avatar billede olebole Juniormester
12. september 2007 - 22:52 #4
<ole>

Læg et link. Det er ikke til at råde, når man ikke kan se hvilke omgivelser, det skal virke i  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
13. september 2007 - 13:54 #5
-- men kan du gennemskue hvilken højde en linje giver, kan du jo bare ændre elementets højde til det, antallet af linjer behøver !-)
Avatar billede cmp77 Nybegynder
26. september 2013 - 19:58 #6
Lukker