Avatar billede madiedk Nybegynder
11. september 2007 - 18:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

forkorte forespørgsel

koden er nederst
det er vbakode, der skal hente ind i excel

hvordan gør jeg så jeg kan skrive fa i stedet for fakturaer alle stedet?

altså fa.modtageradresse istedet for fakturaer.modtageradresse

har prøvet at: dim fa as string
              fa = "fakturaer"
men virker ikke.

.CommandText = Array( _
        "SELECT Fakturaer.Modtagernavn, Fakturaer.Modtageradresse, Fakturaer.Modtagerby, Fakturaer.Modtagerområde, Fakturaer.Modtagerpostnr, Fakturaer.Modtagerland, Fakturaer.`Kunde-ID`, Fakturaer.Kunder.Firma" _
        , _
        "navn, Fakturaer.Adresse, Fakturaer.Bynavn, Fakturaer.Område, Fakturaer.Postnr, Fakturaer.Land, Fakturaer.Sælger, Fakturaer.Ordrenr, Fakturaer.Ordredato, Fakturaer.Leveringsdato, Fakturaer.Forsendelses" _
        , _
        "dato, Fakturaer.Speditionsfirmaer.Firmanavn, Fakturaer.Produktnr, Fakturaer.Produktnavn, Fakturaer.`Pris pr enhed`, Fakturaer.Antal, Fakturaer.Rabat, Fakturaer.Varetotal, Fakturaer.Fragtomkostninger" & Chr(13) & "" & Chr(10) & "" _
        , _
        "FROM `C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\SAMPLES\Northwind`.Fakturaer Fakturaer" & Chr(13) & "" & Chr(10) & "WHERE (Fakturaer.Ordredato={ts '1996-12-04 00:00:00'}) OR (Fakturaer.Ordredato={ts '1996-12-03 00:00:00'})" _
        )
Avatar billede nielle Nybegynder
11. september 2007 - 21:31 #1
Prøv med dette:

"FROM `C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\SAMPLES\Northwind`.Fakturaer Fakturaer AS fa"
Avatar billede nielle Nybegynder
22. september 2007 - 22:03 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede madiedk Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:25 #3
sorry det sene svar, prøvede men virker ikke, tror heller ikke det er løsningen, men ved det ikke
Avatar billede nielle Nybegynder
30. oktober 2007 - 22:20 #4
Så prøv at udlade AS:

"FROM `C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\SAMPLES\Northwind`.Fakturaer Fakturaer fa"
Avatar billede nielle Nybegynder
12. november 2007 - 18:54 #5
??
Avatar billede madiedk Nybegynder
23. november 2007 - 20:13 #6
kan sku ikke få det til at virke, ved heller ikke helt om vi misforstår hinanden
Avatar billede nielle Nybegynder
24. november 2007 - 08:23 #7
Årøv at vise din forsøgskode.
Avatar billede nielle Nybegynder
03. december 2007 - 18:59 #8
??
Avatar billede madiedk Nybegynder
08. marts 2008 - 18:33 #9
sorry, har lige fået øje på at den ik var lukket, har ikke koden mere, men svaret var nok den der med AS fa, alligevel tror jeg.
Avatar billede nielle Nybegynder
08. marts 2008 - 18:37 #10
Hvis du heller ikke har problemet mere så synes jeg da bare at du skal lukke her.
Avatar billede madiedk Nybegynder
09. august 2008 - 13:29 #11
tak, jamen så lukker jeg