Avatar billede henninglol Nybegynder
11. september 2007 - 16:37 Der er 1 kommentar

DVI kabel mellem 6800GT og Samsung SyncMaster 226CW

Hej

Har et problem når jeg kører DVI mellem disse 2. Har intet billede indtil mit xp kommer med en logon screen. Det virker som om min bios slet ikke kan genkende DVI signalet? kan af gode grunde ikke komme ind i bios så ved ikke om der er nogle instillinger der skal pilles ved så DVI virker fra boot af.
Avatar billede darrich Novice
12. september 2007 - 11:05 #1
Prøv at koble et VGA kabel på, og gå ind i bios, så du kan afklare om der er en opsætning omkring det.
Alternativt så slå bundkortet op ved producenten og se om der er kommet en nyere version af bios.