Avatar billede anra Nybegynder
11. september 2007 - 14:28 Der er 1 kommentar

Køb af ny pc

Hej.
Jeg vil købe en ny gaming-pc. Kravene er: Max. ca 7.000 kr., skal understøtte directx10, 2 udgange på grafikkort (gerne 2x DVI). Jeg har kig på nedenstående, virker det som et godt køb og er der nogle svage led ved pc'en?
Den koster 6.599,- + porto ved topdata. På forhånd tak for hjælpen

CORE2 DUO E6750, 640MB DDR3 GEFORCE 8800GTS, ASUS P5N-E SLI BUNDKORT, KINGSTON RAM, DVDBRÆNDER OSV..
Beskrivelse:
Er du klar til at være på forkant med en ELITE-PC. Udover at PC'en bygger på en Ultra støjsvag og stærk strømforsyning fra XILENCE-POWER, bygger PC'en også på det ultra hurtige grafikkort fra Geforce 8800 serien med 640MB G-DDR3 RAM. GEFORCE 8800 GRAFIKKORT (DIRECTX 10) KOMPATIBELT ! 2GB RAM er for mange "Gamere" et must, så derfor er det blevet standard i ELITE-PC'ERNE.

::::::::: STØJSVAG :::::::::::::::

- INTEL CORE2DUO E6750, 4MB CACHE (2x 2.66GHZ)
- ASUS P5N-E SLI (NFORCE 650i) BUNDKORT
- 640MB DDR3 GEFORCE 8800GTS (2X DIGITAL DVI), NVIDIA
- 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM
- 2GB *DUALCHANNEL* DDR2 KINGSTON, PC5400 (2 LEDIGE RAM SOKLER)
- NEC DUALLAYER DVDBRÆNDER +/-
- 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
- 120MM BLÆSER I FRONT OG 120MM BLÆSER BAGPÅ
- COOLERMASTER ELITE KABINET
- UNDERSTØTTER SATAII OG SATAII-RAID
- 8 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
- E-SATA STIK (EKSTERNT SATA)
- 5.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
- 10/100/1000MBIT (GIGABIT) NETKORT (ADSL M.M...)
- SPDIF IN, SPDIF OUT
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. september 2007 - 13:16 #1
det er nogen langsomme ram