Avatar billede default Nybegynder
11. september 2007 - 07:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele internet? 3's bredbånd

Hejsa

Jeg står med en stationær pc, hvor jeg har mobilt bredbåd tilkoblet via USB.
Jeg kunne godt tænke mig at dette net skulle deles med de andre computere i huset, helst trådløst!
Hvordan er der mulighed for dette?

I min tankegang havde jeg tænkt på at købe en trådløs router, og tilkoble den til ethernet stikket i stationæren, også dele derfra, er dette muligt? Hvis ja hvordan?

Jesper
Avatar billede default Nybegynder
11. september 2007 - 19:33 #1
Ingen svar? :)
Avatar billede leif Seniormester
13. september 2007 - 13:45 #2
http://www.eksperten.dk/spm/780299

Hvis du gider at komme med Respons så kan det være du får noget hjælp
Avatar billede default Nybegynder
13. september 2007 - 17:49 #4
ups, dårlig hukommelse!;) Kig ind i det andet spørgsmål!