Avatar billede madiedk Nybegynder
10. september 2007 - 14:47 Der er 1 løsning

hent x antal data ind i excel

Hej

i excel kolonne a skriver jeg nogle tal og i kolonne skriver jeg nogle datoer. det er forskelligt hvor mange jeg skriver i hver kolonne.
jeg har lavet noget vba kode der hendet hvad der står i kolonne a og b. men da det er forskelligt hvor mange celler der er fyldt ud. skal jeg på en eller anden måde have vba koden til at vide hvilke celler der er fyldt ud og derefter lave den korrekte query.

jeg tænker det måske er noget med nogle løkker der tjekker hvilke celler der er fyldt ud. men da jeg ikke er så skarp i vba, kunne det være fedt at se nogle eksempler? håber i forstår.
Avatar billede madiedk Nybegynder
10. september 2007 - 22:01 #1
omformulere mig i en ny tråd