Avatar billede sorenzoo Juniormester
10. september 2007 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skifte skræm i bærbar computer?

Har en lenovo N100, hvor skærmen er død pga. jeg har tabt den... Har så en 15.4" skærm fra en anden computer.. Passer sådan noget sammen eller er det umuligt at skifte selv...?
Avatar billede venturer Nybegynder
10. september 2007 - 11:31 #1
Med mindre du er MEGET handy er det umuligt.
Hvis du ER meget handy er det stadig meget usandsynligt.

Med mindre skærmen er fra en maskine magen til, så kan du godt glemme det.

Jeg synes du skal chekke med din forsikring om sådan et uheld her kan være dækket.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
10. september 2007 - 11:33 #2
Ër nemlig ikke fra en maskine magen til, så det lyder til jeg ligeså godt kan opgive på forhånd....
Smid et svar. Tak for det
Avatar billede thov Forsker
10. september 2007 - 12:06 #3
Nye Lenovo/IBM skærme koster omkring 3700 kr. http://notebookonline.dk/shop/display-50c1.html
Avatar billede venturer Nybegynder
10. september 2007 - 14:45 #4
Ja ok. Dér har du så muligheden for at købe en som netop er magen til din egen.