Avatar billede thomaspj Nybegynder
10. september 2007 - 09:58 Der er 2 kommentarer

Mister netværks drev

Hej

Jeg har 2 win2k3 server, den ene fungere som PDC og den anden som Fil server.

Når brugere logger på bliver alle deres netværksdrev tildelt via et logon script, men alle brugere har et fælles drev.

Men alle brugere har ialt 5 drev som ligger på samme server, men 3~4 brugere "taber" forbindelsen til det en share, nogen der kan forklare den ?

Logon scriptet mener jeg selv kan undlades som forklaring da det virker for alle andre brugere og alle clinter er sat ens op og alle brugere har ens rettigheder i domænet.
Avatar billede marky_dk Nybegynder
10. september 2007 - 18:38 #1
Bruger du offline filer ??
Har oplevet at specielt mobile brugere periodisk har problemer med dette.
Du kan som et forsøg prøve på at slå offline filer fra hos de brugere som oplever problemet.
Avatar billede leif Seniormester
11. september 2007 - 09:18 #2
Når du siger Mister, mener du så at de bliver tildelt det ved login om morgenen og i løbet af dagen mister de kontakten til det ?