Avatar billede charley78 Novice
07. september 2007 - 14:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

afstand der forskyder sig i tabeller med billeder

Når jeg har nogle billeder, der forskyder sig fra den ene webside til den næste, skyldes det efter al sandsynlighed at billedstørrelsen er forskellig.

Spørgsmålet er, om der er en måde hvorpå jeg kan 'fiksere' målene, sådan at jeg kan beholde de store størrelser billeder.

Se her www.yes-yes.dk/animationer-tegninger linksene: 'ansigt Photoshop', 'portræt' og 'blyantstegning', der forskyder sig i forhold til de andre, der ligger pænt ensartet med to orange pile på hver deres side.

Kan det undgåes at pilene hopper rundt? (- altså uden at formindske billederne?)
Avatar billede kcasper Nybegynder
07. september 2007 - 15:21 #1
jeg tror godt jeg kan finde fejlen..

men har ikke rigtig tid lige nu.
hvis den ikke er besvaret iaften
så undersøger jeg det lige :)
Avatar billede charley78 Novice
07. september 2007 - 16:22 #2
tak!
Avatar billede kcasper Nybegynder
07. september 2007 - 17:12 #3
hej igen..
har kigget lidt på det kunne ikke få det til at passe uden at skulle gøre billederne mindre.
Avatar billede charley78 Novice
07. september 2007 - 20:24 #4
ok, tak!

points?
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 18:35 #5
svar:)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2007 - 18:43 #6
Det kan godt fixes.

Hvis man ikke nøjes med højde og bredde på cellen med pilene (og/eller billederne), kan man gøre det med en boks, dvs., DIV.

div kan sættes til en absolute position.. så er boksen ligeglad med resten af siden..

Det samme kan man gøre med billedet..
Avatar billede charley78 Novice
09. september 2007 - 20:31 #7
Hej Surfer... nu bhar jeg altså lige givet kcasper points, men jeg opretter gerne et mere præcist spørgsmål, hvis du vil forklare mig hvordan.
Siden jeg sidst skrev her, har jeg i øvrigt justeret, sådan at det i al fald ser lidt bedre ud, men der er stadig ikke fuld overensstemmelse mellem alle pile.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2007 - 21:32 #8
Jeg kigger på det i morgen, hvis jeg husker det..
Hvis jeg ikke har skrevet inden kl 18-stykker, skriv lige et indlæg så jeg får en mail..
Avatar billede charley78 Novice
09. september 2007 - 21:55 #9
øhh, så du får en mail! Hvordan? En mailingliste du har meldt dig på hos Eksperten, eller.. måske du mener på samme måde som nu; jeg tilføjer under dette emne, at jeg har oprettet et ny spørgsmål - og så skal du ind og kigge efter det?!

.. Nu regner jeg med at det var hvad du mente ;o)
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 23:37 #10
ja skriv bare en besked her ..sårh får han det på mail...
det han mener :)
Avatar billede charley78 Novice
10. september 2007 - 10:39 #11
han?

Nåh.. jeg skriver et spørgsmål: "kan man fiksere en tabel, så indholdet ikke forskyder sig?"