Avatar billede davedk Nybegynder
05. september 2007 - 16:56 Der er 5 kommentarer

Hvad gør jeg nu? >Warcraft3 hosting<

Hej. Nu har jeg i lang tid gerne villet hoste i Warcraft 3 tft, men jeg har ikke kunnet. Nu har jeg sat en statisk ip-adresse op, jeg har forwardet alle de porte der skulle forwardes, har prøvet at slå min firewall fra, men jeg kan stadig IKKE hoste!? Hvad fanden gør jeg? :)

David
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2007 - 22:56 #1
"forwardet alle de porte der skulle forwardes" - mig bekendt er det kun nødvendigt med én port. Hvilken/hvilke forsøger du med - og hvad gør du?
Avatar billede davedk Nybegynder
05. september 2007 - 23:15 #2
Portforward.com siger at man skal forwarde port 6112-6119 så det har jeg gjort. Jeg gjorde det inde i min browser som jeg kun ind i ved at indtaste dens ip-adresse i adresselinjen. Derefter addede jeg port 6112-6119 efter den måde portforward.com beskrev.
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2007 - 18:24 #3
Det plejer at være tilstrækkeligt at åbne 6112 TCP out and in - du er sikker på at ændringerne bliver gemt i routeren og at du forwarder til din computers ip?
Avatar billede davedk Nybegynder
06. september 2007 - 18:26 #4
Yes. Men jeg tror jeg har fundet problemet nu. Fandt ud af at jeg havde en hardware firewall (ta-dah!!). Den hedder Cisco Pix 501 Firewall. Har ikke kunnet finde en manual, så mine point er ikke givet endnu :)
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2007 - 17:29 #5
Er det en firewall leveret af din internetudbyder? i så fald plejer de at have nødvendige oplysninger på deres site.