Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2007 - 16:32 Der er 14 kommentarer

http://www.eksperten.dk/spm/794988

Er dette fremtiden, så er det uden mig.
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. september 2007 - 16:50 #1
hvad sker der her - der er vist en fejl
Avatar billede enya Nybegynder
05. september 2007 - 17:13 #2
Forstår udmærket peet-49... En sådan opførsel hører ingen steder hjemme..!
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. september 2007 - 17:21 #3
Så er jeg også med... Kunne ikke komme hen til tråden, men jeg har læst den nu.

Jeg forstår dog ikke hvorfor denne kommentar kommer ud af det blå:

Kommentar: peet-49
05/09-2007 16:10:18    Det var den hjælp, du for fremtiden kunne opnå herfra, du må ha`en fortsat god dag, jeg har andet, at bruge min tid på.

Er det fordi dit første svar blive afvist?
Avatar billede pycoz Nybegynder
05. september 2007 - 17:44 #4
peet-49 Lad dig ikke gå på af det, sådan er der bare nogen der er.
Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2007 - 18:17 #5
thegenuine->> Det har han gjort i hvert spørgsmål indtil nu, så jeg ville ikke bruge mere tid der.
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. september 2007 - 18:19 #6
Ok. Men som pycoz skriver, så skal du ikke lade dig gå på af det. Det er personen selv, der ikke får hjælp m sine problemer. ;o)
Fortsæt med din gode support!!
Avatar billede fromsej Praktikant
05. september 2007 - 19:59 #7
Fred være med det fjols, vi andre ved hvad du står for. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2007 - 20:54 #8
Hvis han generer nogen skal han anmeldes, for admin/oadmin ser ikke alle spørgsmål.
Avatar billede snowball Novice
06. september 2007 - 01:47 #9
Har reageret og kommenteret i http://www.eksperten.dk/spm/794988

Snowball / Admin
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
06. september 2007 - 11:04 #10
Jeg synes naturligvis også den tråd er løbet af sporet, men jeg mener ikke det er acceptabelt at svare
"Det var den hjælp, du for fremtiden kunne opnå herfra, du må ha`en fortsat god dag, jeg har andet, at bruge min tid på.". Hvis peet-49 ikke ønsker at bruge mere tid på et spørgsmål, er det vel bare at lade være. Jeg ville også være blevet vred over et sådant svar (men ville naturligvis ikke svare igen med diverse fornærmelser)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2007 - 20:21 #11
stefanfuglsang - den kommentar er baseret på en anden kommentar i et 3. spørgsmål brugeren havde oprettet. Jeg kan ikke helt huske hvad det var, men kan dog huske at jeg syntesat peet-49´s reaktion var og er helt ok.
Avatar billede kenp Novice
09. september 2007 - 21:33 #12
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2007 - 22:17 #13
Nemlig.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2007 - 20:30 #14
*Host*