Avatar billede pleis Nybegynder
04. september 2007 - 22:54 Der er 3 kommentarer

Programmør til betalingssite søges

Jeg har udarbejdet et koncept til et website, og leder efter en dygtig programmør der har tid, energi og evner til at indgå et samarbejde.
Jeg har gennem tiderne lavet et hav af projekter og i al antijandelov’sk ubeskedenhed, plejer det faktisk at gå helt fornuftigt.

Jeg har lavet en interface, undersøgt brugerunderlag og forventet tilslutning og kan selv lave den grafiske side.

Men det der med at programmere er en by i Usbekistan!

Jeg behøver en som kan:

Oprette personlige profiler med billede, log-in og søgemuligheder, favoritter og venner med mulighed for at sende interne e-mails
Ordne betaling via Dankort eller Visa
Lave skabeloner for toturials

Siden bliver international og jeg har planlagt udformningen og afsøgt markedet gennem snart et års tid.
Så skriv hvis du er interesseret, lyder det som om vi kan bruge hinanden, sender jeg gerne et mere detaljeret oplæg samt et forslag til overskudsdeling og kontraktlige forhold.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. september 2007 - 23:01 #1
Du må meget gerne sende en e-mail til mig på michael (at) storgaard (dot) name

Jeg har lavet utallige brugersystemer, så denne opgave skulle være ret overkommelig.
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. september 2007 - 19:35 #2
mldalgaard @ gmail.com  kan  lave programeringen på lige præcis den måde du ønsker :)
Avatar billede lesp Nybegynder
31. oktober 2007 - 14:37 #3
Det er en opgave for mig. Jeg har mange moduler liggende, så kontakt mig endelig på bratsch@ofir.dk

Jeg kan have det hurtigt klart.

Adam