Avatar billede fusbagner Nybegynder
03. september 2007 - 22:24 Der er 7 kommentarer

avgunarc.dll

Mit AVG antivirus program er gået kold og jeg kan ikke scanne . Jeg har uden held prøvet at slette og geninstallere avg men jeg får flg meddelelse :
Local machine: installation failed
    Initialization: Error: Checking of state of the item file avgunarc.dll failed.
File opening failed. %FILE% = "C:\Programmer\Grisoft\AVG Free\avgunarc.dll"
                Permission denied

Hvad pokker sker der ???? hjææææælp
Avatar billede fusbagner Nybegynder
04. september 2007 - 11:30 #1
og nu er den gået helt kold ..Jeg kørte Spybot samt ewico i aftes og her til morgen kan jeg ikke komme i kontakt med pc´erem overhovedet....
Avatar billede kcasper Nybegynder
04. september 2007 - 14:04 #2
kan du slet ikke tænde den ?
Avatar billede fusbagner Nybegynder
04. september 2007 - 15:34 #3
det kunnejeg et par gange men så gik den helt død . Den begyndte bla andet at spørge om log ind  kode til windows men det har jeg aldrig brugt ???
Avatar billede kcasper Nybegynder
04. september 2007 - 16:48 #4
hvis du får permission denied også, og der er kommet login som du aldrig har lavet eller ikke har brugt før.

lyder det som om du har en eller anden virus af en art..

prøv og finde et andet anti-virus program og installer det.
04. september 2007 - 21:52 #5
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis (hvis du kan?) ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede fusbagner Nybegynder
05. september 2007 - 10:59 #6
som nævnt var det umuligt at få kontakt med pc´en overhovedet så jeg har indleveret den til en bekendt som burde kunne få den på benene igen .......måske

men tak for støtten
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 17:59 #7
np