Avatar billede kljakobsen Nybegynder
01. september 2007 - 21:42 Der er 5 kommentarer

Klar tone`?

Hej

Jeg står overfor at skulle installerer en bredbåndsforbindelse, har lige bestilt den. Da jeg hørte at det kunen være, at der ikek var forbindelse, til den dato der bliver lovet som oprettelse. For der kan være fejl fra centralen og til slutbruger. Er der på nogen måde jeg kan tjekke om der er det, fx om der er klar tone i stikket eller lignende? eller skal jeg vente til dagen, og se om forbindelsen vil være der?

Mvh
Kristoffer
Avatar billede leif Seniormester
01. september 2007 - 21:49 #1
Hvis du har bestilt bredbånd, har du fået en dato fra hvilken dato den virker, fra denne dato vil den virke. Gør den ikke det kontakter du din udbyder.
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. september 2007 - 22:01 #2
jeg har oplevet, at der var en masse bøvl med TELE 2
hvis det er dem, så tro ikke på noget
Avatar billede kljakobsen Nybegynder
01. september 2007 - 23:34 #3
Men kan man ikke tjekke inden om der er klar tone i stikket, og der ved om der er ordentlig forbindelse til centralen?
Avatar billede leif Seniormester
02. september 2007 - 09:53 #4
Klar tone er ikke ens betydende med at ADSL fungererer
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2007 - 10:22 #5
Behøver du mere hjælp ?