Avatar billede kcasper Nybegynder
30. august 2007 - 12:57 Der er 8 kommentarer

hvad syntes i om det ?

hej jeg ville gerne lige høre jeres mening om hvad i syntes om www.yourpchelp.dk

den er dog ikke helt færdig, skal det lige siges.

med venlig hilsen.
30. august 2007 - 13:46 #1
Forside | Produkt | _Om os | _Kontakt

Der er _ for meget

hvorfor du skal vælge yourpcehelp.dk:
=>
hvorfor du skal vælge yourpchelp.dk:

-Billige priser : En skrækkelig ordsammensætning
Billige vare
eller
Lave priser

-Service mintet personale. ?

Ved punktopstilling skal der ikke være punktum for enden af hver linie, kun den sidste linie
Avatar billede kcasper Nybegynder
30. august 2007 - 13:53 #3
nu var det ikke teksten.

det var bare designet .
banner og hvordan det er sat op

selv om der ikke er lavet så meget endnu...
30. august 2007 - 17:53 #4
Your pc help.dk = Your PC Help.dk

Den 'sorte' tekst bør ikke stå inde i 'hængelåsen'

copyright© Yourpchelp.dk 2007-2008
Samme skrifttype som resten - men stadig mindre...
Avatar billede c-holst Novice
31. august 2007 - 09:19 #5
på en eller anden måde er det ikke en forside der for mig udstråler seriøsitet og sikkerhed for, at det du også er her jeg får pchjælp

ligner i mine øjne noget der lige er mokket sammen uden de store overvejelser om målgruppe, produkt og design

og de tre gode grunde har man vist set et par gange før, så dem skal der noget seriøs dok bag

og jeg synes det er lidt svært at skulle forholde mig til hele 2 logoer. den venstre siger mig personligt mest
07. september 2007 - 20:07 #6
???
Avatar billede viggosmor Nybegynder
30. september 2007 - 19:06 #7
Jeg vil give de andre ret i, at siden ikke virker særlig seriøs.
Banneret er alt for stort, og den grå farve, er bare kedelig.
Måske det er fonttypen, eller de 2 illustrationer, der virker sådan lidt tegneserie agtig.
Jeg synes stilen, skal være mere stilren.
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:13 #8
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.