Avatar billede kuhlmeier Nybegynder
28. august 2007 - 10:25 Der er 2 kommentarer

kvoten er for lille

Jeg sidder i Vestjylland og prøver at hjælpe min faster på Bornholm med et problem på hendes gamle komputer med Windows 2000. Den skriver: Kvoten er for lille ...  når hun prøver at åbne Outlook Expres og Internet Explorer. Hvad kan jeg gøre for hende ??? Vi har prøvet at kører Diskoprydning. og jeg har sendt en disk med CCLeaner, som vi vil forsøge at kører senere i dag, men det er jeg bange for ikke gør nogen forskel.
Avatar billede pazau Nybegynder
28. august 2007 - 14:59 #1
Så vidt jeg husker så skal rette sådan noget ved at: gå ind i> Denne Computer > Højreklik på C: > Gå ind under fanen Kvota, og rod selv lidt derinde ;-)
Avatar billede pazau Nybegynder
28. august 2007 - 15:00 #2
sorry lidt stavefejl :-)