Avatar billede grippen Nybegynder
27. august 2007 - 18:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ang sletning af profil

Her der.. Oprettede mig her inde for et stykke tid siden under brugeren dannir.. Men glemte password til den og hvilken mail jeg havde brugt. Men kom i tanke om den, efter jeg havde oprettet en ny. Men har trykket Luk konto på dannir men den sletter den ikke ? M.v.h Danni
Avatar billede snowball Novice
27. august 2007 - 18:25 #1
Profilen bliver aldrig slettet, men blot lukket / sat inaktiv, hvilket også er meningen.

Snowball / Admin
Avatar billede grippen Nybegynder
27. august 2007 - 18:42 #2
ok tak skal de have :D
Avatar billede snowball Novice
27. august 2007 - 18:47 #3
Husk venligst at lukke her ved selv at lave et svar som du så accepterer.

Spørgsmål om Eksperten er nemlig gratis :)
Avatar billede grippen Nybegynder
27. august 2007 - 19:24 #4
hehe ok :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. august 2007 - 22:39 #5
snowball> Angående: "Spørgsmål om Eksperten er nemlig gratis :)"

Hvor I reglerne står det..? :-P
Avatar billede snowball Novice
28. august 2007 - 09:12 #6
Ingen steder. Det er blot en uskreven gentleman regel :)