Avatar billede leif Seniormester
26. august 2007 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Find alle indkomne mail som ikke er ligger i en mappe

Hej,

Kan man på nogen nem måde finde alle indkomne emails som ikke ligger i en mappe eller i Inbox ?

Jeg kom nemlig lige til at fjerne en række mails fra Inbox som skulle være flyttet til en anden mappe :-(

På forhånd tak

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
26. august 2007 - 21:56 #1
Oversigten "Alle Dokumenter" indeholder jo alle dokumenter, så det kan være en start ...
Derudover er det muligt at oprette en oversigt, som har typen "Shared, contains documents not in any folders". Sådan en oversigt indeholder vistnok også dokumenter som du har sendt, så for at adskille modtagne fra sende beskeder, skal du tilføje tilstedeværelsen af feltet "DeliveredDate" i SELECT-formlen.
Avatar billede jogii Nybegynder
26. august 2007 - 22:55 #2
Det der med SELECT må du glemme. Man kan ikke ændre i SELECT for denne type oversigt. Men brug evt. DeliveredDate i oversigten for at sorterer på
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2007 - 23:20 #3
Takker, jeg fandt ud af det. Jeg fandt de emails jeg manglede :)
Avatar billede jogii Nybegynder
27. august 2007 - 22:12 #4
Fandt du dem i "Alle dokumenter"?
Avatar billede leif Seniormester
27. august 2007 - 22:40 #5
Nope, i det View jeg created med "Shared, contains documents not in any folders"