Avatar billede belsen Nybegynder
23. august 2007 - 13:07 Der er 1 kommentar

Acrobat overprint preview fungerer ikke

Hej

Jeg har fået en annonce fra en kunde: når jeg åbner den ser den fin ud både med overprint preview slået fra og til. Hos min trykker (som også har Acrobat 8 Professional) er der tydeligt en fejl når han slår den fra og til.

Jeg har lige geninstalleret programmet, installeret alle opdateringer og forsøgt at reparere installationen, men jeg får stadig samme resultat. Hvorfor mon? Håber meget, at nogen kan hjælpe!
Avatar billede belsen Nybegynder
12. december 2007 - 15:15 #1
Hej. Kan desværre ikke hjælpe, men har oplevet det samme selv, så jeg vil spændt følge din tråd.