Avatar billede fjorbak Forsker
23. august 2007 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netadresse i XP

Hej gutter jeg har en Dell som ikke vil slippe en netadresse og lige meget hvor meget jeg gør kommer den tilbage, hvor kan man slette den eller skal der simpelthed et nyt netkort i,

jan
23. august 2007 - 12:10 #1
"...slippe en netadresse..." - hvad mener du her ???
Avatar billede fjorbak Forsker
24. august 2007 - 09:29 #2
Når jeg tager alle netkort ud (trådløst) og sletter alt netværk protokollerne kan jeg ved hjælp af 127.0.0.1  anvende denne, men når jeg uden at være tilsluttet men med indsat trådløstnetkort tager en cmd / ipconfig får jeg en offentlig IP adresse 164. osv hvilket må ligge et eller andet sted. Nu vil jeg deaktivere og indsætte et nyt netkort på tråd og se om det hjælper eller må der nogle andre ting til.

Jan
Avatar billede fjorbak Forsker
31. august 2007 - 08:20 #3
lukket nyt netkort isat