Avatar billede tni Juniormester
22. august 2007 - 17:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Låset word formular men klikbar hyperlink virker ikke.

Jeg har tidligere formuleret spørgsmålet men uden held.
Prøver lige igen.

Jeg har låset en formular så man kun kan skrive de formular felter som er oprettet. Men når formularen er låset kan man ikke bruge de hyperlink der er.

Hvor skal jeg skrive de link så jeg kan bruge dem???
Avatar billede jkrons Professor
22. august 2007 - 18:17 #1
Læg dine hyperlinks i en ubeskyttet sektion i dokumentet.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. august 2007 - 18:23 #2
Du må ikke have samme spørgsmål åbent 2 gange. http://www.eksperten.dk/spm/792851
Avatar billede rvm Nybegynder
22. august 2007 - 21:08 #3
Her er et link, hvor problemet løses:
http://word.mvps.org/FAQs/TblsFldsFms/HLinksInForms.htm
Avatar billede tni Juniormester
23. august 2007 - 07:30 #4
Det virker
Avatar billede rvm Nybegynder
23. august 2007 - 08:40 #5
Hov hov - burde jeg ikke have fået point!!!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. august 2007 - 09:40 #6
-> rvm. Jo, det burde du. Men skal vi nu ikke tage den pæne indgangsvinkel og håbe på, at tni blot er kommet til at klikke forkert et sted (eller 2) og derfor opretter et nyt spørgsmål, alene med det formål at tildele dig dine point.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. august 2007 - 10:26 #7
jo - lad os det :-)
Avatar billede tni Juniormester
23. august 2007 - 20:28 #8
Jamen jeg har det nu sådan at når folk ikke taster det som svar så har jeg ikke nogen chance for at acceptere så du får point. Jeg giver glædeligt point for hjælp og jeg ydmyt takker for hjælpen men jeg kan ikke have spørgsmål åvne for at holde øje med om der bliver skrevet svar.

Derfor så husk at sætte det som svar og ikke kommentarl

Jeg opretter gerne et nyt tomt spørgsmål så du kan få dine rigtig fortjente point. Vil du have det.

Mange venlige hilsener TNI

PS det er nu ikke for at tilrane mig selv point men for at få lukke spørgsmålet.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. august 2007 - 20:40 #9
Hvis du ellers ser alle andre steder her i dette forum, så opretter man sine svar som kommentarer, indtil problemet er blevet løst. Når der så er fundet en tilfredsstillende løsning, beder man vedkommende om at lægge et svar, så man derefter kan tildele point. Det kan godt være, at det ikke er for at tilrane dig selv point, men det virker unægtelig sådan, når nu den mere eller mindre uskrevne procedure fungerer sådan herinde.

Jeg er ret sikker på, at rvm gerne vil have sine point. Det har han/hun da gjort opmærksom på.

I øvrigt mener jeg ikke, at det er et problem at have et spørgsmål stående åbent en dag eller to, mens man lige giver den søde hjælpende hånd mulighed for at lægge et svar. Bliver der ikke lagt et svar inden for en overskuelig tid (f.eks. 2 uger), så kan du lukke spørgsmålet. Men du har vist hørt det hele før (kan jeg i hvertfald se af tidligere spørgsmål/svar fra din side).
Avatar billede rvm Nybegynder
28. august 2007 - 13:45 #10
Hej tni

Jo tak - jeg vil gerne have mine rigtigt fortjente point :-)

Mvh

Richardt